Сервіс-центр

Сервісний центр

Яким би надійним і сучасним не було обладнання, воно все одно потребує регулярного огляду та ремонту. Для підтримки постійної працездатності твердопаливного котла необхідно правильно його експлуатувати. Забезпечуючи систематичне техобслуговування можна значно збільшити термін роботи котла.

Компанія «Альтеп-Центр.»  має власний висококваліфікований сервісний центр, який забезпечує для своїх клієнтів та партнерів фірмовий сервіс. Команда сервісного центру – це професіонали з налагодження та обслуговування твердопаливного обладнання, які забезпечують його гарантію надійності.

Фірмовий сервісний центр «Альтеп-сервіс» є окремим самостійним підрозділом компанії. Висококваліфіковані фахівці сервісного центру здійснюють онлайн консультації сучасними засобами комунікації. Інженери по ремонту, обслуговування та пуску котлового обладнання в найкоротші терміни виїжджають на об’єкт клієнта для усунення несправностей, огляду котельні та здійснення техобслуговування котла.

Компанія пропонує допродажну та післяпродажну підготовку, яка включає:

  • надання повної консультаційної підтримки щодо особливостей роботи обладнання, ефективної експлуатації та обслуговування;
  • послуги першого запуску котлів в роботу, а також подальшого сезонного запуску;
  • консультаційну підтримку щодо сезонного консервування обладнання;
  • забезпечення повної готовності виробу до експлуатації протягом усього терміну перебування його у споживача;
  • оперативне постачання запчастин і комплектуючих, утримання необхідної кількості складських запасів;
  • задовольняє замовлення на ремонт та обслуговування обладнання в межах гарантійного та післягарантійного періоду.

Консультація по підбору та особливостям експлуатації обладнання ТМ «ALTEP»

Виходячи з потреб клієнта до системи теплозабезпечення, та типу палива надається консультація по вибору моделі  та потужності котла, об’єму тепло акумулятора та супутніх елементів системи опалення. Надається інформація з технічних особливостей конструкції котла (правильність підключення, особливості завантаження камери згорання, налаштування параметрів автоматики відповідно до типу палива, періодичність та порядок виконання чистки теплообмінника, пальника та димоходу).

Гарантійне та негарантійне сервісне обслуговування обладнання ТМ «ALTEP»

За умов гарантійного випадку силами АЛЬТЕП ЦЕНТРУ або авторизованих сервісних центрів у регіонах, за рахунок власних коштів АЛЬТЕП ЦЕНТРУ, проводиться комплекс заходів по обслуговуванню обладнання:

-виїзд майстра по усуненню проблеми негерметичності теплообмінника;

-заміна комплектуючих котла;

– заміна комплектуючих пальника;

-заміна комплектуючих автоматики;

-заміна котла;

-ремонт теплообмінника у заводських умовах;

-технічний огляд котла;

-перший запуск котла.

За умов негарантійного випадку силами АЛЬТЕП ЦЕНТРУ або авторизованих сервісних центрів у регіонах за рахунок коштів клієнта проводиться весь комплекс заходів описаний вище.

Якщо клієнт не надішле або надішле неправильно заповнений контрольний талон і підтвердження повної комплектації котла протягом двох тижнів від дати встановлення котла, але не пізніше двох місяців від дати покупки котла, то втрачається гарантія на теплообмінник та інші компоненти котла. Альтернативний метод отримання гарантії – реєстрація на сайті виробника – altep.ua, розділ «оформити гарантію». У випадку втрати гарантії всі витрати на ремонт, деталі котла і виклик обслуговуючого персоналу оплачує покупець.

 

Сервісні послуги з запуску котлового обладнання

Представник «Альтеп – Сервіс», або авторизованого сервісного центру у регіоні, перевіряє монтаж котла відповідно до принципів, викладених у керівництві з експлуатації котла, а також діючих державних стандартів та правил. Це у подальшому забезпечує безпечну і надійну роботу котла і є основою для пред’явлення претензій. Проводить налаштування автоматики відповідно до типу палива, запускає котел. Здійснює навчання персоналу, якій буде обслуговувати котел подіям з органами керування та особливим випадкам, які можуть виникнути у процесі роботи котла. Оформлює відповідну документацію та звертає увагу клієнта на порядок встановлення котла на гарантійний облік.

Перший запуск котла – платний. Користувач оплачує вартість проїзду сервісного спеціаліста та вартість запуску.

Технічний огляд котлового обладнання

При виконанні технічного огляду Представник «Альтеп – Сервіс», або авторизованого сервісного центру у регіоні проводить:

  • огляд місця монтажу котлового обладнання, пальника та перевіряє відповідність установки;
  • перевіряє правильність підключення зовнішніх мереж (димохід, трубопроводи опалення, електричні з’єднання;
  • перевіряє правильність установки шнекового живильника та контролює надійність його кріплення. Заповнення шнекового живильника паливом та виконує контрольне зважування палива;
  • налаштовує базові показники роботи пальника;
  • пуск пальника, налаштування (корекція) режимів її роботи по базовим показникам;
  • налаштовує роботу пальника на 2-й вид палива;
  • інструктує користувача (відповідального за експлуатацію) по надійній та безпечній експлуатації обладнання;
  • проводить діагностику стану та визначає несправність;
  • демонтаж/монтаж пальника;
  • очистка пальника від продуктів згорання;
  • очистка колосників від нагару;
  • очистка вентилятора пальника;
  • перевірка стану електричних з’єднань;
  • заміну рухомого колосника (каскадна система), елементу розпалювання пальника, мотор-редуктору стокера, вентилятора пальника, елементів теплоізоляції топки пальника, фотоелементу, плати керування, ;
  • ремонт системи очистки пальника (блок колосників);
  • заміна механізму приводу колосників;
  • деякі види робіт по діагностиці та ремонту виконуються у стаціонарі.

Технічний огляд котлового обладнання може проводиться за потребою клієнта. В такому випадку вартість робіт обговорюється завчасно.

Продаж комплектуючих запчастин та супутніх товарів

За запитом клієнта «Альтеп – Сервіс» здійснює продаж комплектуючих запчастин до котлового обладнання та супутніх товарів. При цьому клієнту необхідно надати інформацію про серійний номер котла, прізвище ім’я та по батькові отримувача, номер телефона для зв’язку, відділення Нової Пошти на яке відправляти посилку та форму оплати. У деяких випадках необхідно відправити фотографію проблеми на електронну адресу service@altep.ua , або на viber +380988315097.

Послуга «Шеф-монтаж»

Комплекс шеф-монтажних робіт включає:

  • приймання обладнання, що надійшло із заводу на об’єкт замовника, розгляд і усунення зауважень по комплектації і якості постачання.
  • технічні консультації і супровід (нагляд) робіт, що виконуються фахівцями монтажної організації або експлуатаційним персоналом замовника
  • контроль якості виконаного монтажу
  • перевірка роботи механізмів обладнання
  • перевірка роботи комутаційних апаратів

Крім того, шеф-інженери забезпечують навчання експлуатаційного персоналу замовника – знайомлять його з пристроєм і особливостями роботи нового обладнання.

Шеф-монтажні роботи оформляються або у формі додаткового пункту в договорі постачання, при цьому вартість послуги включається в загальну суму договору, або у формі окремого договору на проведення шеф-монтажних робіт.

Якісний шеф-монтаж дозволяє кардинально понизити риски помилок при монтажі і пуско-налагоджуванні обладнання, виявити можливі неполадки ще до введення обладнання в експлуатацію, що, зрештою, сприяє підвищенню надійності роботи. Шеф-монтаж нівелює багато труднощів організаційного і технічного характеру, які неминуче виникають при монтажі нового, незнайомого персоналу обладнання.