Консультація по підбору та особливостям експлуатації обладнання ТМ «ALTEP»

Виходячи з потреб клієнта до системи теплозабезпечення, та типу палива надається консультація по вибору моделі  та потужності котла, об’єму тепло акумулятора та супутніх елементів системи опалення. Надається інформація з технічних особливостей конструкції котла (правильність підключення, особливості завантаження камери згорання, налаштування параметрів автоматики відповідно до типу палива, періодичність та порядок виконання чистки теплообмінника, пальника та димоходу).

Гарантійне та негарантійне сервісне обслуговування обладнання ТМ «ALTEP»

За умов гарантійного випадку силами АЛЬТЕП ЦЕНТРУ або авторизованих сервісних центрів у регіонах, за рахунок власних коштів АЛЬТЕП ЦЕНТРУ, проводиться комплекс заходів по обслуговуванню обладнання:

  • виїзд майстра по усуненню проблеми негерметичності теплообмінника;
  • заміна комплектуючих котла;
  • заміна комплектуючих автоматики;
  • заміна котла;
  • ремонт теплообмінника у заводських умовах;
  • технічний огляд котла;

За умов негарантійного випадку силами АЛЬТЕП ЦЕНТРУ або авторизованих сервісних центрів у регіонах за рахунок коштів клієнта проводиться весь комплекс заходів описаний вище.

Якщо клієнт не надішле або надішле неправильно заповнений контрольний талон і підтвердження повної комплектації котла протягом двох тижнів від дати встановлення котла, але не пізніше двох місяців від дати покупки котла, то втрачається гарантія на теплообмінник та інші компоненти котла. Альтернативний метод отримання гарантії – реєстрація на сайті виробника – altep.ua, розділ «оформити гарантію». У випадку втрати гарантії всі витрати на ремонт, деталі котла і виклик обслуговуючого персоналу оплачує покупець.

Сервісні послуги з запуску котлового обладнання

Представник «Альтеп - Сервіс», або авторизованого сервісного центру у регіоні, перевіряє монтаж котла відповідно до принципів, викладених у керівництві з експлуатації котла, а також діючих державних стандартів та правил. Це у подальшому забезпечує безпечну і надійну роботу котла і є основою для пред'явлення претензій. Проводить налаштування автоматики відповідно до типу палива, запускає котел. Здійснює навчання персоналу, якій буде обслуговувати котел подіям з органами керування та особливим випадкам, які можуть виникнути у процесі роботи котла. Оформлює відповідну документацію та звертає увагу клієнта на порядок встановлення котла на гарантійний облік.
Перший запуск котла - платний. Користувач оплачує вартість проїзду сервісного спеціаліста та вартість запуску.

Технічний огляд котлового обладнання

При виконанні технічного огляду Представник «Альтеп - Сервіс», або авторизованого сервісного центру у регіоні проводить:

  • огляд місця монтажу котлового обладнання, пальника та перевіряє відповідність установки;
  • перевіряє правильність підключення зовнішніх мереж (димохід, трубопроводи опалення, електричні з’єднання;
  • перевіряє правильність установки шнекового живильника та контролює надійність його кріплення. Заповнення шнекового живильника паливом та виконує контрольне зважування палива;
  • налаштовує базові показники роботи пальника;
  • пуск пальника, налаштування (корекція) режимів її роботи по базовим показникам;
  • налаштовує роботу пальника на 2-й вид палива;
  • інструктує користувача (відповідального за експлуатацію) по надійній та безпечній експлуатації обладнання;
  • проводить діагностику стану та визначає несправність;
  • демонтаж/монтаж пальника;
  • очистка пальника від продуктів згорання;
  • очистка колосників від нагару;
  • очистка вентилятора пальника;
  • перевірка стану електричних з’єднань;
  • заміну рухомого колосника (каскадна система), елементу розпалювання пальника, мотор-редуктору стокера, вентилятора пальника, елементів теплоізоляції топки пальника, фотоелементу, плати керування, ;
  • ремонт системи очистки пальника (блок колосників);
  • заміна механізму приводу колосників;
  • деякі види робіт по діагностиці та ремонту виконуються у стаціонарі.

Технічний огляд котлового обладнання може проводиться за потребою клієнта. В такому випадку вартість робіт обговорюється завчасно.

Продаж комплектуючих запчастин та супутніх товарів

За запитом клієнта «Альтеп - Сервіс» здійснює продаж комплектуючих запчастин до котлового обладнання та супутніх товарів. При цьому клієнту необхідно надати інформацію про серійний номер котла, прізвище ім’я та по батькові отримувача, номер телефона для зв’язку, відділення Нової Пошти на яке відправляти посилку та форму оплати. У деяких випадках необхідно відправити фотографію проблеми на електронну адресу service@altep.ua , або на viber +380988315097.

НАШІ КОНТАКТИ:

service@altep.ua

0 800 30 90 90

097-528-36-36

https://www.facebook.com/Altepservice/

«Альтеп-Сервіс»

Компанія пропонує допродажну та післяпродажну підготовку, яка включає:
  • надання повної консультаційної підтримки щодо особливостей роботи обладнання, ефективної експлуатації та обслуговування;
  • послуги першого запуску котлів в роботу, а також подальшого сезонного запуску;
  • консультаційну підтримку щодо сезонного консервування обладнання;
  • забезпечення повної готовності виробу до експлуатації протягом усього терміну перебування його у споживача;
  • оперативне постачання запчастин і комплектуючих, утримання необхідної кількості складських запасів;
  • задовольняє замовлення на ремонт та обслуговування обладнання в межах гарантійного та післягарантійного періоду.
Вітаємо!
Для оптимального підбору сервісного інженера у Вашому регіоні зверніться до диспетчера сервісного центру заводу-виробника за номером
0 800 30 90 90
+380988315097
+380975283636

Залишилися питання?

Залиште ваші контактні дані і ми вам передзвонимо