Яким би надійним і сучасним не було обладнання, воно все одно потребує регулярного огляду та ремонту. Для підтримки постійної працездатності твердопаливного котла необхідно правильно його експлуатувати. Забезпечуючи систематичне техобслуговування можна значно збільшити термін роботи котла.Компанія «Альтеп-Центр.» має власний висококваліфікований сервісний центр, який забезпечує для своїх клієнтів та партнерів фірмовий сервіс. Команда сервісного центру – це професіонали з налагодження та обслуговування твердопаливного обладнання, які забезпечують його гарантію надійності.Фірмовий сервісний центр «Альтеп-сервіс» є окремим самостійним підрозділом компанії. Висококваліфіковані фахівці сервісного центру здійснюють онлайн консультації сучасними засобами комунікації. Інженери по ремонту, обслуговування та пуску котлового обладнання в найкоротші терміни виїжджають на об'єкт клієнта для усунення несправностей, огляду котельні та здійснення техобслуговування котла.

«Альтеп-Сервіс»

Компанія пропонує допродажну та післяпродажну підготовку, яка включає:
  • надання повної консультаційної підтримки щодо особливостей роботи обладнання, ефективної експлуатації та обслуговування;
  • послуги першого запуску котлів в роботу, а також подальшого сезонного запуску;
  • консультаційну підтримку щодо сезонного консервування обладнання;
  • забезпечення повної готовності виробу до експлуатації протягом усього терміну перебування його у споживача;
  • оперативне постачання запчастин і комплектуючих, утримання необхідної кількості складських запасів;
  • задовольняє замовлення на ремонт та обслуговування обладнання в межах гарантійного та післягарантійного періоду.
Вітаємо!
Для оптимального підбору сервісного інженера у Вашому регіоні зверніться до диспетчера сервісного центру заводу-виробника за номером
0 800 30 90 90
+380988315097
+380975283636

Залишилися питання?

Залиште ваші контактні дані і ми вам передзвонимо